Riot Games, Valorant için gelecek planlarını duyurdu

Riot Games bugün itibarıyla VALORANT esporu için çığır açan planlarını duyurdu. VALORANT esporu 2023’te üst düzey rekabeti sağlamak için üç tane internasyonal lig kuracak. Yeni model, belli sayıda takımla herhangi bir ücret talep etmeden uzun vadeli ortaklıklar kurarak dünyanın en süratli büyüyen esporunda uzun vadeli bir tutarlılığın sürdürülmesini sağlayacak. Bu girişimi desteklemek adına, Riot Games şunları da içeren yeni özellikleri ve etkinlikleri hayata geçirecek:

•  Dünyanın en iyi takımlarının her hafta savaşım etmiş olduğu üç internasyonal lig. ABD kıtası, EMEA ve Asya’daki takımları kapsayan üç internasyonal ligde, en iyi oyuncular LAN ortamında ve canlı izleyici topluluğu (sıhhat ve güvenlik el verdiği sürece) karşısında birbiriyle savaşım edecek. Yıl süresince bulunmuş olduğu liglerde kendini göstermiş olan en iyi takımlar iki internasyonal Masters etkinliğine ve tek bir takımın VALORANT Dünya Şampiyonu olacağı VALORANT Champions etkinliğine katılmaya hak kazanacak.

•  Dünyanın dört bir tarafındaki en iyi kabiliyetleri ortaya çıkarmak için hazırlanmış yeni rekabetçi oyun modu, direkt VALORANT İstemcisi vesilesiyle tüm oyuncular tarafınca erişilebilir olacak. Bu mod, mevcud liderlik tablolarını destekleyecek ve oyunculara dereceli oyunun ötesinde espor ekosistemiyle bütünleşik yeni bir hedef sunacak.

•  Yeni mahalli liglerle beraber, seçkin internasyonal liglere ulaşmayı amaçlayan taze yeteneklerin fırsatları artacak. Oyun içi rekabet modundaki en iyi takımlar, bulundukları mahalli ligler dahilinde bölgelerindeki en iyi kabiliyetlere karşı savaşım etme fırsatı bulacak.

•  Riot Games, seçili organizasyonların giriş yada katılım bedeli ödemeden dahil olabileceği yeni bir rekabetçi espor ortamı oluşturacak ve başarıya ulaşmak için uzun vadeli ortaklıklar kuracak.

Riot Games Espor Operasyonları Lideri Whalen Rozelle, “VALORANT’ta günümüzün en nefes kesici esporunun yanı sıra endüstrideki en iyi yönetilen, tutkulu ve coşku verici takımları inşa etmek istiyoruz. VALORANT için uzun vadeli ortaklık modelimizi yalnız takımların sürdürülebilirliğini değil, gelişmelerini ve organizasyonlarını VALORANT esporunun büyümesine ayak uydurabilecekleri şekilde desteklemek için tasarladık.”

“Seçili organizasyonları herhangi bir katılım tutarına doğal olarak tutmadan başarıya uzanan uzun vadeli bir ortaklık kurmaya hazırlanıyoruz. Hedefimiz, ortaklarımızın kaynaklarını mümkün olan en rekabetçi ekibi kurmaya odaklaması, çeşitli reklamlar ve esporla ilgili öteki girişimlerle kendi fanatik kitlesini büyütmesi.”  

“2022 yılı süresince Riot Games, VALORANT’ı dünyanın öncü FPS esporu haline getirmek için doğru uzun vadeli ortakları belirleyeceği seçici bir müracaat sürecini yürütecek. Seçim kriterlerine uyan takımlar, Riot Games’den senelik finansal destek alacak ve benzeri olmayan oyun içi uygulamalar ve ürünlerle ilgili işbirliklerinde hususi fırsatlar yakalayacak. Ortaklık meydana getirilen takımlar, espor markalı içeriklerin dağıtımını yapabilecek ve bu sayede VALORANT’ın mevcut 15 milyonluk aylık oyuncu kitlesinin hem oynarken hem de izlerken tuttuğu espor takımlarıyla ilgili düşüncelerini yansıtmasına olanak tanıyacak.”

“Bu yeniliklerin hepsi VALORANT’ı gelişme sürecinin bir sonraki aşamasına taşıyacak rekabetçi bir ekosisteme destek olacak,” diyor Riot Games Espor Müdürü John Needham. “Daha coşku verici karşılaşmalara olanak tanıyan görkemli bir rekabet ortamı hazırlamak, canlı seyircileri heyecanlandıracak yeni etkinlikler düzenlemek ve milyonlarca çevrimiçi hayranı etkileyecek deneyimler inşa etmek istiyoruz. VALORANT’ı nesillere ulaşan günümüzün en iyi esporu haline getirecek ekosistemi inşa etmek için geçtiğimiz 10 yıl içinde LoL Espor’dan öğrendiğimiz her şeyi kullanacağız.”

“2017’de Riot Games, League of Legends esporuyla (LoL Espor) beraber kalıcı ortaklık programını duyuran ilk oyun yayıncısı oldu. Bu model, takımlarla Riot Games içinde resmi bir ortaklık kurarak, her insanın ortak bir uzun vadeli vizyonu benimsemesini sağlamış oldu. 2017’den beri bu modeli Şimal ABD, Avrupa, Çin, Latin ABD, Kore, Brezilya, Türkiye ve daha geniş bir espor sanayisine uyguladık. Oyuncular daha çok gelir ve daha kuvvetli destek sistemleri açısından yarar görürken, takımlar da geleceklerine yönelik birkaç senelik planlar yapabildi.”

“Kalıcı ortaklığın kıymeti Riot Games ekosisteminde de arttı ve hem espor piyasasından hem de geleneksel sporlardan birçok değişik kabiliyeti kendine çekti. Takımlarla resmi bir kontakt halinde olmak, büyük çaplı etkinlikler ve dijital deneyimler için direkt ortaklık yaparak daha ilgi çekici bir espor deneyimi hazırlamamıza olanak sağlamış oldu.”

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz