Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin: Voleybola katkıda bulunmaya devam ediyoruz – Voleybol Haberleri

Sultanlar Ligi’nin isim sponsoru ve Türkiye Hanım Voleybol Ulusal Takımlar ana sponsoru olmaktan duydukları memnuniyeti dile getiren Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, Voleybol sponsorluğumuz kapsamındaki tanıtım çalışmalarımızı ‘Dünya duysun biz burdayız’ kampanyasıyla başlatmıştık. Antalya’da düzenlenen Voleybol Milletler Ligi organizasyonunda da aynı motto altında ikinci kampanyamızı devreye aldık” dedi. Filenin Sultanları için teknolojik yeniliklere devam ettiklerini kaydeden Şahin, “Voleybol Milletler Ligi döneminde de teknolojideki gücümüzle voleybola katkıda bulunmaya devam ediyoruz. Antalya’daki maçlarda kullanılacak ileri maç teknolojilerini Vodafone olarak sahiplendik. Öteki taraftan, Antalya Spor Salonu’nda BTK izinlerimizi tamamladık ve 5G’yi Antalya Spor Salonu’na kurduk. Sistemin web ihtiyacını 5G üstünden sağlıyoruz. Maçta bu teknolojiyle oluşturulan istatistiklerin ve ölçümlerin anlık olarak 5G ile dünyadaki öteki yayıncılara gitmesinin yolunu açıyoruz. Bu çalışmalarımızın gelecek seneler için bir örnek oluşturacağına inanıyoruz” dedi.

Maç heyecanını keyifli hale getirdi

Meltem Bakiler Şahin, Voleybol Milletler Ligi süresince maç heyecanını artıracak değişik kampanyalar da hazırladıklarını belirterek şu detayları verdi: “Mesela, servis hızlarını seyircilerden tahmin etmelerini istedik. Her Türkiye maçı öncesinde web sayfamızdaki alana en yakın tahmini giren şahıs imzalı forma kazanıyor. Ödül platformumuz Çark’ı çeviren her 500 bininci Vodafone müşterisine ulusal ekip forması armağan ediyoruz. Online alışveriş platformumuz Her Şey Yanımda üstünden voleybolla ilgili ürünlere ulaşmak mümkün olacak. Online gezi platformumuz Gezi Yanımda’da, Antalya otellerinde 2.500 TL’ye varan indirimler, Red kullanıcılarına Antalya uçuşlarında 300 TL indirim ve otomobil kiralamada fırsatlar sunduk. Vodafone’un online eğlence platformu Eğlence Yanımda’da Voleybol Milletler Ligi haftası süresince “GB Avı” oyununda voleybolla ilgili sorulara doğru cevap veren müşteriler, güvence 3 GB armağan ve 3 kat daha çok puan toplama şansı yakalıyor. Müşteriler bu puanlarını istedikleri süre ek GB’a çevirebilecek. Kişisel dijital asistanımız TOBi’ye talihli kelimeyi yazan müşterilerimiz, voleybol hanım ulusal ekip forması imzalı voleybol topu kazanma şansı elde edecek. Müşterilerimiz, voleybol ulusal maç dönemine hususi olarak YouTube Premium üyeliğine ilk 3 ay parasız haiz olacak. Böylece, Voleybol Milletler Ligi maçlarını istedikleri yerden ve reklamsız olarak YouTube üstünden takip edebilecekler.